מילי ברבי

שימי לב אל הנשמה

את מכירה את זה שמגיע הערב, הבית שקט ואת יושבת על הספה ומתחילה להריץ את כל היום אחורה? פתאום עולים לך כל הפעמים שויתרת על עצמך, כל הפעמים שנתת והשקעת כל כך הרבה בלי תמורה, כל הפעמים שהתעסקת באחרים במקום להתעסק בך. את מרגישה עייפה, חנוקה ומותשת ולפעמים ממש קשה לך לראות את הטוב.

אם רק הייתי אוהבת את עצמי קצת יותר, אם רק היה לי קצת יותר ערך למי שאני זה לא היה קורה. את מבטיחה לעצמך שמחר זה לא יהיה ככה, מחר תהיי חזקה יותר, תתחילי שינוי. אבל זה לא קורה.

עד לפני חמש שנים הייתי בדיוק במקום שלך. חסרת ביטחון עצמי, הדימוי העצמי שלי היה ברצפה ובטח ובטח שלא אהבתי את עצמי. עסקתי כל היום בלרצות אחרים במקום לעצור רגע ולראות איפה אני בסיפור ומה אני רוצה. אבל אז הגעתי לעולם האימון והחיים שלי השתנו מהקצה אל הקצה. פתאום גילית עולם אחר, פתאום גיליתי אותי.

ועכשיו אני רוצה לעזור גם לך לעשות את זה.

אני מציעה לך תוכנית שבה נלך יד ביד בדיוק מהמקום בו את נמצאת כרגע אל עבר היעד שלך שנגדיר יחד. אני אלווה אותך, אכוון אותך ואדייק את הצעדים שלך עד שתרגישי שוב נאהבת, אבל הפעם על ידי עצמך. למקום שבו תרגישי שלמה ונינוחה עם מי שאת, שתוכלי לבטא את עצמך באופן מושלם בלי לדאוג כל הזמן איך הרצונות שלך יתפסו בעיני הסביבה.

אז מה כוללת התוכנית?

התוכנית מתנהלת במהלך 12 שבועות בהן ניפגש אחת לשבוע לפגישה בת שעה וחצי. בין מפגש למפגש תקבלי הדרכות, משימות וליווי קבוע על מנת שתוכלי להגיע אל המקום אליו את כל כך משתוקקת.

המפגשים מתחלקים ל3 חלקים, כל חלק בן 4 מפגשים ולכל חלק אחר יש פן אחר התהליך.

חידלו עוד מלהיות עניים

בארבעת המפגשים הראשונים נתמקד במקום ממנו אנו יוצאות. נאתר את הסיבות והאמונות שגורמות לך להישאר במקום ומונעות ממך להתקדם, נזהה את הכאבים והחולשות שמלווים אותך, לא במטרה לשקוע בהם אלא על מנת להציף אותם כדי שנוכל לנטרל אותם אחד אחד. 

כך יראו המפגשים:

היכרות והתחברות​

זהו מפגש פרונטלי שבו אכיר אותך קצת יותר לעומק, נעשה זיהוי ראשוני של המקום ממנו את יוצאת, נעבוד על מפת החיים שלך שתאפשר לנו להסתכל על המצב הנוכחי שלך מלמעלה ונקבע בצורה ראשונית את היעד אליו את רוצה להגיע.

התבוננות על העבר

התבוננות על העבר

הייחודיות של אימון היא שהשאלה המרכזית במהלך הליווי היא לא "למה" אלא "איך". אנחנו נבחן את העבר רק כדי שנוכל לסמן לעצמנו התנהגויות שחוזרות על עצמן בכדי שנוכל להבין איך להצליח לפעול אחרת מהיום והלאה.

בירור אמונות מגבילות

פעמים רבות דפוסי התנהגות מסויימים שלנו מבוססים על אמונות מגבילות שיש לנו לגבי עצמנו. אמונה מגבילה היא כל מחשבה שיש לי לגבי עצמי והיא לא בהכרח נכונה או רלוונטית לגבי החיים שלי היום. האמונות יכולות להשתרש בנו בגלל חוויות לא נעימות שחווינו או אמירות שתמיד שמענו והשתרשו בנו. כל עוד לא נשחרר את האמונות הללו לא תהיה לנו אפשרות להתקדם.

שחרור חסמים

התודעה שלנו עובדת כמו זרקור, מה שנתמקד בו הוא מה שיגדל. בשלב זה נעשה יחד עבודה פנימית על התודעה שלך, נאתר את המחסומים, הפחדים והחששות שלך ונלמד איך אנחנו יכולות לשלוט במחשבות שלנו ולא לתת להן את המקום לשלוט בנו.

שובו אל האוצרות שלכם

בארבעת המפגשים הבאים נלמד קודם כל איך לדייק את היעד אליו אנו רוצות להגיע ונחזקה את הכוחות, הנקודות הטובות והחוזקות שבנו שיעזרו לנו לכבוש את היעד הזה.

בירור הרצון

הרבה פעמים אנחנו יודעות שאנחנו רוצות לעשות שינוי כל הו אבל לא מצליחות לברר את היעד המדוייק אליו אנחנו רוצות להגיע. לא יודעות מה הרצון הנקי שלנו שלא מ ושפע משום גורם מסביב. לכן כבר בתחילת התהליך נעשה בירור מעמיק של הרצון האמיתי והכנה שלך על מנת לדעת לאן אנחנו צועדות.

חיפוש נקודות טובות

חיפוש נקודות טובות

רבי נחמן אומר שאין אדם שאין בו אפילו מעט טוב ועבודתו של האדם בעולם הזה היא לחפש את הנקודות הטובות הללו, לברור אותן מן הפסולת ולחזק את עצמו בהן. דרך בירור הנקודות הטובות שלנו אנו מצליחים לראות את עצמנו באור חיובי ולחזק את האמונה שלנו בעצמנו.

גילוי החוזקות שלי

נעזר בגישת הפסיכולוגיה החיובית כדי להבין מהן חוזקות ומה המשמעות שלהן לגבינו. נברר יחד לאילו חוזקות שלך את כבר מודעת ונגלה יחד חוזקות שעדיין לא נחשפת להן. כדי לעבור את התהליך הזה נעזר ב"תורת המראות" של הבעש"ט שתעזור לך לשפוך אור על מי שאת.

הערכים שלי

נעבוד יחד על הערכים החשובים לך שייתכן ונהגת לוותר עליהם עד היום. נבסס אותם יחד ונגזור מהם פעולות ספציפיות שיעזרו לך לשמר אותם במהלך החיים.

והיו משתמשים באוצרות שלכם

בחלק השלישי והאחרון של המפגשים שלנו נצא לדייק את העבודה שעשינו עד כה. העולם הוא שדה אימוני מושלם והדרך הטובה ביותר ללמוד היא על ידי ניסוי וטעייה.

חשיפה הדרגתית

חלק משיטות הטיפול בגישת הCBT נקראת “חשיפה הדרגתית” כלומר, נתחיל להתאמן על המקומות בהן אנו רוצות לראות שינוי על ידי זה שנחשוף את עצמנו בדיוק לאותם המקומות מהן אנחנו כל כך חוששות. החשיפה תהיה בהדרגה כך שבכל פעם נצלח עוד שלב בתהליך. למשל אם יש לך נטייה לוותר על הרצונות שלך בהתחלה תעמדי על דעתך מול בן משפחה, אחר כך חברה וכך הלאה עד שתצליחי לעמוד מול המנהלת שלך.

כמובן שבמהלך כל החלק הזה אלווה אותך יד ביד, אכוון ואדריך אותך עד שתגיעי ליעד שלך בבטחה.

מה עוד?

פגישה ראשונה ואחרונה פרונטלית ועוד 10 מפגשים דרך הזום או הטלפון

תמיכה שוטפת בוואטסאפ, הודעות ומיילים

משימות קבועות ושבועיות

תוכן נלווה שירחיב את הנושא עליו נעבוד בכל פגישה

מפגש נוסף בן שעה וחצי בסוף הקורס שתוכלי להשתמש בו במקרה הצורך